valborg #2

Så var valborg 2012 över. Hade det jättetrevligt igårkväll. Käkade middag med boysen och sen var var vi hos en tjej i klassen ett tag innan vi tog bussen vidare till ett annat ställe. Okända människor, hög musik och skratt summerar kvällen ganska bra faktiskt.

Jag hade tänkt att jag skulle skriva ett längre inlägg om vad vi gjorde igår men nu har jag verkligen inte lust med det längre. Pratade med en av mina bästa vänner nyss och då fick jag reda på att hon och de hon var med igår blev bjudna till tjejen i klassen vi var hos för att sedan bli un-invited för att det skulle 'bli en större grej och för att de o de kommer och då vill jag inte ha *namn* och *namn* här'. Observera att det bara var två av dem som inte 'fick' komma längre. Alltså fyfan vad dåligt. Vad trodde hon att de skulle göra?!? Vet inte vad jag ska ta mig till riktigt, för jag hade det ju roligt och awesome och allt var najs men nu så kommer allt bli så awkward och jobbigt i skolan. Åhhhhhhhh. nä nu ska jag sura en stund. Hejdå.


det här är den enda bilden jag tog igår, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0