the days feel like years when I'm alone

Inspirerad av Nina bestämde jag direkt när jag vaknade att det skulle bli en turkos dag, och det har faktiskt funkat! Har struntat i allt som annars irriterat mig och haft en rolig dag. Skönt!! Har lyssnat på några misfits låtar som harriet skickade och så lite velvet (pappa har gjort en spotify lista med några låtar till mig). Nu sitter jag och skriver svenska, vilket faktiskt inte känns så jobbigt som det annars kan. Måste få lite hjälp av mami när hon kommer hem bara. Skrev nyss ett långt brev till Danielle också, hon är så myisg, haha. Ska posta det imorgon. Var inne på penpalworld och såg att jag hade fått några nya kommentarer så nu har jag fått en till mejl penpal, eller vad jag nu ska kalla det.
Fick även en liten inspiration/kreativitets kick tidigare så nu har jag en massa ideer på saker jag vill göra - måla skor, göra skulls osv. Nä, nu ska jag ta och skriva klart svenskan så jag har det gjort. Puss på er!
bjuder på en random asnygg bild från någon vecka sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0