Sweet lovely death, I am waiting for your breath

Sitter i mitt rum och lyssnar på musik. Myser med en kopp kaffe också. Allt känns rätt så bra nu. Jag älskar vädret. Vårigt som fan. Jag har bytt ut docsen och min tjocka jacka mot converse, jeansjacka och solglasögon, superhärligt. Idag köpte jag en glass efter skolan för att förstärka känslan lite till. Har annars skrivit en lång lista på saker jag vill ha (/som jag ska göra) och pratat med mamma om både påsklovs och sommarplaner. Middag med några vänner på lördag, förhoppningsvis en tur till danmark på måndag eller tisdag och så till göteborg på onsdag! AHHHH SOM JAG LÄNGTAR! Helt sjukt. Saknar stan så mycket. Saknar mitt rum. Saknar ninas mammas mat. Men mest av allt saknar jag mina tjejer. Ska bli så härligt att träffa ninis igen (för jag antar att jag kommer hänga mest med dig om alla de andra är upptagna pga påsken), I miss you <3 Jag har fantastiska vänner. Tänkte bara säga det. What else.. hm, nä det var nog inte så mycket mer. Nu ska jag ta och sortera lite bland alla tidningar innehållande HG relaterade saker som jag har samlat på mig. Puss!



ninis o jag i somras (har säkert lagt upp bilden innan but i don't careeeee)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0