May the odds be ever in your favor

Yesterday was a big, big day! Jag fick äntligen se The Hunger Games på bio. Den var så otroligt bra. Jag vet knappt vad jag ska säga. Jag älskade den verkligen. Just nu är jag verkligen i ett 'everything is HG and nothing hurts' state. Min hjärna är overloaded. Först resan (ska skriva ett inlägg om den snart) och sen direkt HG. GFBduzkslfgijdk. ÅH VAD JAG ÄLSKAR HUNGERSPELEN!!! Jag hann läsa klart boken också innan filmen, på förmiddagen samma dag blev jag färdig. Det var häftigt att ha alla detalier i huvudet och se dem förvandlas till film. Sjukt. De har verkligen gjort ett otroligt bra jobb. Jag är så sjukt nöjd. Vet inte rikigt vad jag ska säga. Gå och se den! Ni kommer inte ångra det. Bara gör det. Jag ska se den med min klass imorgon också, är jättepepp! Just nu känns det inte som att jag någonsin kommer få nog av hungespelen.
Normal_jenniferlawrenceorg_0_large
Tumblr_m1d02iiuy31rrjmhgo1_500_large
Tumblr_m0y1j8eyz91qhzv6oo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0