den 6 mars 2012

Är jättetrött förtillfället. Det har varit en rätt lång dag. Skolan började, as usual, tio i åtta imorse, efter skolan åkte jag direkt till gymnasiesvenskan sen direkt efter hade jag ridning och efter det hann jag duscha och sånt innan jag skulle på ett möte på skolan inför tyskland/polen resan. Inte långt kvar nu. (Måste bli lite mer 'taggad' inför det här nu, måste sluta tänka på allt skit med HG. Vi har löst det. Men det suger fortfarande. Vill typ ta ett twitterbreak tills det är över. Orkar inte riktigt se allas excitement. Jag vill också kunna freaka. Menmen, det finns inget att göra. Jag måste sluta vara så jobbig och komma över det.) Är lite deppig över att en av mina vänner inte kan följa med - och jag vettefan hur det ska gå med hotellrumsdelning/bussplatser, jag orkar inte om jag måste sitta med en viss person men så blir det antagligen...
Har kollat på en massa Hart of Dixie i alla fall och nu ska jag strax sova.

Tumblr_lz98e5hr7s1qh6u6yo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0