You want it all, you want it cheap, you want some peace so you can sleep.

Bokade biljetter till HG premiären (inte smygpremiären men den 23e), det kändes inte bra att se den för första gången med min klass på söndagen Är så excited.
Har spenderat dagen med att titta på hart of dixie och PLL. Jag har även kikat på en del Morningwood/MSI videos från deras tour, jag är så extremt avundsjuk på alla som kan gå och se dem. MSI är typ mitt drömband att få se live. Gosh. Just nu lyssnar jag på musik, Chantal Claret (Bite Your Tongue) och Easy med Morningwood är väl de mest spelade låtarna at the moment. Jag är lite kär i Chantal om jag ska vara ärlig. Och så är hon och Jimmy extremt söta :') Såg videon av när de är med i LA ink innan och ja, jfgdlnf <3 
Tumblr_m0l6x1erzo1r7rxwfo1_500_large
Tumblr_m0l8ju9vfe1r7rxwfo1_500_large
Tumblr_m0l8x0a0ds1r7rxwfo1_500_large
Beautiful person.
[pictures from this tumblr.]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0