Went outside and saw the moon and it made me think of you

Sitter på ett tåg. På väg hem igen. Har inte skrivit här på länge. Ska bättra mig. Försöka i alla fall.

Kom till mitt kära Göteborg i fredags. Bara myst med finaste tjejerna. Vi gick och såg SWATH som var jättebra och hade en rolig, dock blöt, dag på Liseberg. Sen så har vi ju kollat en del Criminal Minds också. En och en halv säsong typ. Mysigt det med. Älskar den serien. Eller ja, har väl hatat den en del nu också. Och gråtit. Men den är bäst ändå.

Kändes lite konstigt att säga hejdå till tjejerna. Var längesen jag inte planerat när jag kommer igen. Men Julia träffar jag om några veckor. Är taggad. Är också pepp på att segla och träffa farmor. Och åka till Skottland (!!!!). Nu ska jag fortsätta läsa. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0