Looking for misery, but you found me.

Oj. Nu var det ett tag sen. Vill blogga, vill skriva av mig, vill berätta en massa saker men det blir aldrig av. Är väl lite rädd för att skriva sanningen vissa gånger, och om jag inte gör det låter det bara fel och töntigt.
Man kan väl säga att jag har haft en del ups and downs på sistone. Är så sjukligt jävla glad för mina vänner som alltid finns där och peppar och är allmänt fina. Tack för att ni finns, jag älskar er.
Om nio dagar slutar jag nian. Känns rätt sjukt. På både bra och dåliga sätt. Ska bli så otroligt skönt att komma ifrån skolan och vissa människor men ändå. Nä. Sommarlov känns rätt bra nu. Det är dags liksom.
Äh, jag vet inte vad jag ska skriva. Känner inte för det längre. Godnatt. hoppas ni mår bättre än jag.

Tumblr_m4p7fh2z541rpt2juo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0