rubrik.

Skrev nyss en 150 ord lång 'confession' om lite saker men den tror jag inte att jag ska lägga upp här.
Just nu är klockan lite över tio och jag har knappt börjat med labbrapporten som ska lämnas in i morgon. Jag vet. I suck. Det har jag talat om för mig själv så det räcker och blir över vid det här laget.
Usch. Fy. Blä. Jag vill inte. Jag är så jävla trött, men tack vare att jag är så sjukt lat och seg och irriterande så måste jag sitta uppe. Tack Lena för att du är så otroligt smart, I love you. Nu ska jag skriva the damn thing (vilket inte blir bättre eftersom jag är sämst på no) och sen ska jag sova. Eller deppa. Eller sova. Vi får se vad som går bäst. Hejdå. Ursäkta för att jag är så glad och positiv hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0