crappy boy band

Först och främst så vill jag bara fråga: VAD är grejen med att One Direction är ÖVERALLT på we heart it? Urg. Jag orkar inte med dem. De är typ små och fula och jobbiga och kan inte ens få en sång att låta bra fast de är typ tusen stycken. Hur lyckas man med det? Det känns så drygt med brittiska boy bands som uppkommit genom typ xfactor och andra tvprogram. Varje gång jag ser dem vill jag typ kasta ut datorn genom fönstret. Och deras låtar är bara jättelama typ. Helt ärligt. Om det är någon som gillar dem kan den väl förklara vad som är så sjukt bra med dem för mig?! Eller nej, don't bother, jag hatar dem redan. Nej, nu ska jag lösa korsord med nina och sen drömma om Aaron <3 Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Iih tack!!!! :) <3 Kram!!!

2012-01-03 @ 00:47:35
URL: http://ihaveaworldofchances.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0