Shhh, quiet, you might piss somebody off

Idag är det fredag och det känns jävligt skönt om jag ska vara helt ärlig. Dagen har gått snabbt och varit förvånandsvärt bra. Både jag och hillevi är förkylda, så vi skippade idrotten och köpte godis istället, nyttigt värre! Hade några halvsega lektioner o sen fick man gå hem. På skolbiblioteket sålde de ut en massa tidningar, fem kronor styck (!!!), så jag köpte sex nummer av kerrang! för trettio kronor. Så värt, att få sex tidningar billigare än vad en kostar egentligen. You gotta love our library! Har kollat ikapp one tree hill och druckit kaffe sen jag kom hem, och nu tänkte jag strax göra lite skulls eller måla klart min deathbat, känner mig pysslig hursom.
Imorgon ska jag kanske åka till nån awesome vinylskivaffär med papi, sen kommer mormor och morfar på besök och på kvällen (eller egentligen från klockan fyra på eftermiddagen) ska jag sitta barnvakt. Oh yes att jag gör det för pengarna, haha!

Fick förresten tillbaka min the black parade vinylskiva idag!! *happy dance* Fick ett mejl från hittegods i malmö igår, och pappa åkte dit för att hämta den, så sjukt. Trodde verkligen inte att jag skulle få tillbaka den. Så nu när jag har det höga antalet av två vinylskivor måste jag verkligen köpa en spelare också, so I will. Nu ska jag käka, bye dear friends!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0