Last day

Vår sista dag i Jokkmokk har varit jättebra på alla sätt. På förmiddagen gick vi till Julias pappas hus, när vi kom fram hade han dukat upp en massa pepparkakor, godis och glögg. Det fanns en eldgrej och ett renskinn att sitta på också. Vi fikade en stund och sen fick vi åka snöskoter i skogen bakom huset!!!!! Det var SÅ episkt! Julias pappa körde och vi fick åka en i taget, jag dog typ det var sjukt kul!
Resten av dagen spenderade vi i soffan i lägenheten framför tv, först några avsnitt av World's strictest parents och sen lite allt möjligt som gick på tv. som avslut på kvällen kollade vi på oth (prom avsnittet på säsong fyra, med creepy derek) och det var bara läskigt.. Var tvungna att kolla lite vänner innan vi skulle sova, haha.
Nu ligger vi i sängen och jag är jättetrött. Ser verkligen inte fram emot att sitta på ett tåg i en massa timmar imorgon, men minst av allt vill jag åka härifrån, jag kommer verkligen sakna Julia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0