I'm stuck here with the ghost of what we used to be

Sitter och klipper ut bokstäver till ett quote som ska upp på väggen över mitt nya skrivbord, jag kände att ett var för lite så nu har jag två, känns asnajs! Och fint blir det också! Har haft en lagom seg dag, skolan tröttar ut mig som vanligt. Snackat lite med Ninis på skype om fula tatueringar och sånt, haha.
Har lyssnat massor på Avenged Sevenfold de senaste dagarna, blir typ förundrad över hur bra de är hela tiden. Och så har jag börjat använda min gamla jacka (som jag använde förra hösten/vintern/våren), tycker om den. Och så råkar det ju vara så att det var den jackan jag hade på mig när jag kramade Frank Iero så ja <3

För övrigt så hoppas jag på att syster ska få komma hem från sjukhuset imorgon och det får hon förmodligen, på 'permission' i alla fall. Hon måste antagligen åka in igen och ta fler prover, kanske också göra en magnetröntgenom hon inte kan göra det imorgon.

Nu ska jag fortsätta med att lyssna på musik, pyssla och ignorera mina läxor. Slänger upp en bild, några dagar gammal men bättre än inget! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0