everybody hide your body from the scarecrow

Har nyss kollat ikapp TVD och ätit lunch. Åkte in till stan med mamma och köpte lite saker (en jättefin, gråsvart stickad kofta, en blå kjol och en världskarta) och sen åkte vi till syster på sjukhuset. Hon verkar må lite bättre, fast det är fortfarande väldigt jobbigt för henne att gå och hon måste nog vara kvar ett par dagar till. Mamma sover hos henne i natt och pappa och jag är hemma.
Började tänka lite på hur konstigt det kommer kännas att sluta nian, visst ska det bli jätteskönt också men det är ändå en väldig trygghet att ha sitt 'kompisgäng' och alla andra. Jag älskar min klass, alla är så härliga på sitt sätt - vissa kan vara sjukligt irriterande men most times är de okej. Även om vi fortfarande kommer vara vänner och så kommer vi nog inte ses lika mycket. Tänker lite speciellt på en av mina bästa vänner som ska flytta iväg till ett just nu fortfarande obestämt ställe, blir lite ledsen när jag tänker på det. I sommar måste vi säga hejdå till henne och det känns jättekonstigt. I will miss her <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0