Fredag

Sista skoldagen på veckan, så himla skönt. Det har inte varit en vidare bra vecka, skolan gör mig seg, trött och deppig. Igår hade jag en väldigt bra kväll dock. Det var bara jag och pappa hemma och vi åt nudlar, pratade om musik, LP-skivor, vinylspelare och sånt. Hjälpte pappa lite med sortering av hans LP-skivor och så bestämde jag mig för att snart då ska jag köpa en egen vinylspelare. Har typ en egen skiva just nu, men fler ska det bli! Funderar på att önska mig några när jag fyller år sen, så att jag kan använda mina pengar till Skottlands resan som jag planerar. Nu måste jag gå upp ur sägen och gå till skolan, när jag kommer hem är det plugg till hundra procent i en timme eller två och sen får vi se. Ha en fin dag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0