Done.

Är äntligen klar med min book review. Så skönt.
Var ute och sprang med två kompisar idag, det gick bra faktiskt! Börjar dock känna av lite träningsverk i benen, men det var skönt att komma ut lite - trots att min kondition inte är på topp direkt. Och kallt var det också i början men det märkte man inte sen.
Jag är grymt trött just nu. Orkar inte städa mitt(/mina) rum som jag egentligen måste så jag lyssnar på fin musik och kollar på fina bilder istället.
Tumblr_lxud5ubouz1qcakzso1_500_large
Tumblr_lxlwj3jgnf1qdacn3o1_500_large
Tumblr_lwt43zzdga1qa1bzko1_500_large
24498982_large
Tumblr_lxumpctusz1qep56go1_500_large
Tumblr_lxutx9ybw11qg5e1eo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0