Crappy mood. Hot guys. Crappy day.

Är på väg att bli förkyld som satan. Mår ganska jättedåligt. Jag orkar inte med skolan, jag orkar inte med människorna, jag orkar inte med något alls. Idag har jag pluggat, kollat oth, kollat Avenged intervjuer, tittat på A7X live in the LBC (igen) bara för att jag älskar den och nu pluggar jag igen. Är stressad ocharg. Arg på mig själv. Idag är en sån dag bara, som om det inte är så oftast liksom. usch. fy. blä. Jag orkar inte. Är så seg och jag hatar det. Det gör mig så irriterad. Jag vill skriva en massa saker men jag tror att det är bäst om jag inte gör det. Gosh vad jag är dålig på att skriva saker här också. Men vad gör det för nytta egentligen när allt bara blir fult och deppigt? Nej. Kanske bara ska ta ett break eller något. Bort från twitter och sånt också. Men jag vet inte. Nej, nu ska jag bli klar med krönikan (eller börja på den i alla fall) och sen ska jag begrava mig i mitt täcke och sova.

Föresten, hur sad är det inte att det enda som gör mig lite glad just nu är avenged? Känns ju jättesorgligt. sdfjbkglzslgfbfisdg. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0