'Oh please, could we not do this this time? You being all mysterious with your cheekbones and turning your coat collar up so you look cool?'

Idag är det torsdag, den här veckan har verkligen gått snabbt och jag känner hur extremt dålig jag har varit på att plugga. Måste läsa ut en jätteseg bok (helst tills imorgon så jag hinner skriva bokrapporten också) och skriva en engelska grej innan veckan är slut. Restan får nog vänta lite till. Idag har jag inte haft så mycket för mig, åkte in till Höganäs och lämnade tillbaka glasögonbågarna jag fått med mig hem för att testa. Så snart kommer nya glasögon och linser, vill ha dem nu! Lagade sen lunch/middag - kikärtsbiffar i pitabröd med creme fraiche och tomatsås - sjukt gott! Har även kollat på lite Sherlock och spelat musik på högsta volym samtidigt som jag hoppat runt i huset och sjungit med. Ja, jag njuter väldigt mycket av att vara ensam hemma på dagarna (mamma jobbar, pappa och syster är i Stockholm). Nu ska jag gå iväg och vara barnvakt till typ, halv tio eller något. Är inte supersugen på det men, jag vill ha pengar och det brukar gå rätt bra ändå!
hahahah, Sherlocks min där alltså..

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh va fint håret blev!!! :)

2012-02-29 @ 22:14:08
URL: http://ihaveaworldofchances.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0