Idrottsdag och sånt.

Hade ju som sagt idrottsdag med skolan idag. Först bowlade vi i typ en timme, jag gjorde några strikes (de andra var smått chockade), en av våra vikarier bad om ursäkt för att han inte förklarat vad bowling går ut på för mig - "Du vet de där vita sakerna? Ah, du ska träffa dem, det kommer gå bättre då jag lovar!" och "Åh, jag ska bli coach i det här o ba: 'Killar, ni ska träffa käglorna.'"
Efter det skulle vi testa skytte. Blandade känslor om den upplevelsen alltså. Själva skyttet var rätt kul, men gubben som hade hand om det.. fghjkdjasflh urg. Det räcker kanske att jag säger att han var lite för nära hela tiden, stod typ två centimeter ifrån en när han snackade, lutade sig över ens axel osv. fyfan vad äckligt det kändes. Fast vi sa till en lärare som ställde sig vid oss resten av tiden.
Sista passet hade vi poweryoga och det var jättemysigt. Yoga är så härligt och avslappnande, borde göra det oftare. 

På kvällen har jag tittat lite på tv med mami och bara myst. Kollade slutet på QX gaygala också - typ den bästa galan ever. Nu ska jag fortsätta skriva på en liten grej och sen ska jag sova, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0