Godmorgon!

Om ungefär fem minuter ringer min väckarklocka men jag är redan vaken, vaknade av mig själv för en halvtimme sen - det är så skönt att vakna av sig själv!! När klockan ringer ska jag gå upp hursomhelst. Första dagen tillbaka i skolan Efter prao och lov i två veckor. Kul. Eller inte. Det känns så deppigt, blah. Ska dock bli kul att se hur alla reagerar på mitt hår, hehe. Efter skolan är det plugg som gäller, måste bli klar med bokredovisningen till svenskan ikväll (har inte riktigt börjat.....) och så ha jag spanska tills imorgon också. Åh juste, kom på nu att man ska berätta muntligt om sin prao för läraren, aja det är inte något jag måste öva på i alla fall.

Igår var det vår, jättehärligt var det. Jag har typ intalat mig själv att det verkligen är vår på riktigt så nu vill jag bara ha på mig min jeansjacka och converse (eller mina yet to be bought creepers). Åh snälla värme kom igen nu. Jag orkar inte om det är kallt när jag går ut idag, fingers crossed!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0