falling in love all over again

Den senaste tiden har jag kärat ner mig i en del saker som jag brukade älska att göra innan och det känns riktigt bra faktiskt. Typ som att jag har börjat lyssna på Panic! en massa igen (and I have developed a little crush on Brendon, hehe) men det som jag själv tycker är det bästa är att jag har börjat skriva igen. Gjorde typ inget annat innan men sen så plötsligt försvann all inspiration för ett tag. But now it's back!

Förövrigt så är det söndag, fun times. Det är snö ute - jag skulle verkligen uppskatta om nån kunde komma hit och ta bort den -, havet är fruset och skit. Hade planerat att gå ut och springa lite senare men vi får se hur det blir med det. Hursom så är jag ganska stoked för nästa vecka, så skönt att ha prao och inte skola. Även om jag helst av allt skulle varit i göteborg och mysat (haha nina) med mina tjejor, men det får jag sluta tjata om nu. Ska också bli awesome att färga håret/klippa mig på lovet sen. Äntligen! Är lite nervös men det blir nog bra. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0