'Dear God, what is it like in your funny little brains? It must be so boring!'

Åkte in till stan vid tolvtiden för att först gå till tandläkaren och sen till frisören. Klippte sidecut som sedan färgades blå/lila, är jättenöjd!! Åkte direkt hem till Harriet efter det och vi tog en promenix och sen bara slappade vi ett tag. Åkte hem, åt middag, åt efterrätt, drack kaffe och de senaste ungefär åttio minuterna har jag tittat på Sherlock, kände att jag ville börja från början so I did. Väldigt bra so far, måste jag säga.
Imorgon står synundersökning som första sak på schemat (ska skaffa nya glasögon OCH linser, så skönt!!) efter det ska jag fika med två av mina vänner - det är ju trots allt fettisdagen och då måste man äta en semla! Mer än så har jag inte planerat för imorgon, vi får se vad som händer. Nu ska jag hursomhelst sova, puss!

the hair! (kanske lägger upp bättre bilder imorgon eller så.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0