blondiner och skypesamtal

Har haft prao de senaste dagarna, har varit roligt! Sköna människor och så. Och de gillar att göra kaffe latte till mig med deras flashiga kaffemaskin, and I don't mind that at all. 
Just nu skypar jag med tjejorna som befinner sig hemma hos Astrid och färgar hår. För tillfället så är alla blonda och det ser relativt udda ut. Men de kommer se asballa ut när det är klart, crazy hår är bäst!!! Det känns lite som att jag har en reality show bara för mig själv när jag skypar med tjejerna och de gör en massa galna saker, haha! Åt middag med dem häromdagen också, då fick jag sitta på matbordet, nyss var jag i badkaret och nu tror jag att jag befinner mig på en pall. Mysigt. 
En annan trevlig sak är att pappa har upptäckt låten Levels av Avicci, så nu lyssnar han på den där nere. Tror egentligen bara att han gillar musikvideon, men ändå. Det är skumt och han borde slute med det. 

Jag är sjukt uttråkad på dagarna så jag läser konstiga fan fictions (seriöst, man kan inte skriva 'It'll be another week or so. Maybe three.' det är bara konstigt.), kollat vänner (är på säsong fem, wiihooo!) och typ kollat en massa roliga intervjuer och sånt. Nu ska jag fortsätta med det jag gör, alltså inte mycket alls. Får väl antagligen prata med Ninis, vilket är najs! Sååååååååå, hejdå!



två fina skype printsceens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0