you had my heart, at least for the most part

Fredag idag, skönt! Dagen har varit bra, har lyckats med att nästan inte tycka några lektioner var tråkiga. Inte ens idrotten, it's a big big big day! Jag och harriet spelade badminton, vi börjar verkligen få in ett flyt i vårt spel nu (har kört de senaste lektionerna) och vi har väldigt kul, mycket spel och dessutom är det rätt jämt. Kollade film + disskuterade på SOn, läste hela svenskan, 'byggde'/planerade vattenledningsgrejer på NOn, chillade mest på spanskan och så var det god lunch! Nu sitter jag och tittar på Dear John (gosh, jag har typ tittat på film alla dagar i veckan efter skolan), dricker kaffe och äter chokladbollar - yum <3
Ska in till stan med mamma i helgen, hon tyckte att jag behöver lite saker; typ nya strumpbyxor och sådär. Ska försöka köpa lite fler tishor som jag kan pimpa (kanske även textilsprayfärg) också. I have a feeling that this weekend will be a good one! Kom också på en alternativ lösning på mitt hårproblem - dipdye! Det är ju inte lika jobbigt att färga om, ska prata med mamma om det. För då kan jag ju färga mitt hår i någon 'normal' färg o sen dipdya i nån galen?! Inte helt perfekt men det får bli bra. Sen i höst, då jävlar!! 

184225440977307835_s8rvqoie_c_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0