valborg

Mormor, morfar och min morbror var här igår. Hade lite försenad födelsedagsmiddag och så. Trevligt var det. Fick också lite presenter. Tre Nicholas Sparks böcker (Dear John, The Notebook och The Last Song), det ska bli väldigt kul att läsa dem då jag verkligen gillar filmerna, och så en kokbok (som råkade vara skriven av min fasters kompis Sebastien, haha) och pengar som ska gå till skottlandsresan. Åh jag längtar som en galning. Har knappt fattat att jag ska åka, asdhjk.
Idag är det valborg och jag vet inte riktigt vad som händer. Ska käka med två killkompisar men sen vet jag inte vad vi hittar på. Kanske blire en fezzzzzzzzt eller så bara chillar vi. Mys hursom. Just nu håller jag på att göra mig iordning och så lyssnar jag på kent. Var länge sen nu. Fick ett par svarta, highwaisted jeans/byxor av syster innan - tacktacktacktack gånger tusen, min outfit är räddad. Till det kör jag en tröja från monki. Casual och bekvämt men snyggt. Nu ska jag försöka hitta ett par strumpor så jag kan ha mina creepers. Yupyup. Puss på er, ha en bra kväll!


bakade en kaka igår också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0