A surprise party? For me? You shouldn't have.

Jag, Moa och Harriet hade en överraskningsmiddag för Hillevi igår för att fira att hon har kommit in på Lilla Akademien och whatever den andra skolan heter, hehe. Blev en jättemysig kväll! Vi släckte alla lampor i hela huset och tände levande ljus istället under eath hour - jäg gillar förövrigt att vår komun släcker gatlyktorna den timmen, det är coolt - och åt världens mäktigaste chokladtårta. Så sjukt gott. Vi fyra lyckades bara få i oss knappt halva, vilket säger en del, haha. Sen åkte Harriet hem och jag färgade tre lila/blå slingor i Moas hår och så var vi tvungna att springa iväg till bussen för att lämna av Hillevi (så moa fick gå runt med tre foliepaket i håret, haha!) kvällen slutade med att jag hamnade hemma hos Moa. Vi spelade memory och TP för barn innan vi somnade. Nu har jag varit hemma ett tag, kollat på tv, ätit lite tårta och sådär. Imorgon ska vi förhoppningsvis åka till danmark!

tårtan, Moas hår och två bilder från förra veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0