påsklovet som försvann

Nu är jag redan hemma från göteborg igen. Had the best time. Hängde hemma hos nina, var på stan, såg Titanic på bio (<3), bakat chokladbiskvier, kollat tv-serier och sådär. Mysigt värre. Jag har varit hemma i en dag och jag längtar redan tillbaka. Otippat.
Har tillbringat dagen i skolan och efter det på ridningen. Vi skulle hoppa och gissa vad som hände? Jo, jag trillade av hästen (han tog världens största steg/hopp och jag gled fram över halsen) och landade på ryggen. Tur att jag hade hjälm och väst på mig. Fick bara lite ont i foten tur nog. När jag kom hem (efter dusch och middag och sånt) kollade jag på senaste Hart of Dixie och sen har jag hängt på twitter och lyssnat på musik. Både jag och Lyzsi fick replys från Chantal *happy dance* och Lyzsi filmade en 'First Merch Dance' video på Chantal's begäran. Har gjort en egen också som jag håller på att ladda upp, är man udda så är man. Slumpmässigt värre. Nu ska jag strax sova. Puss!
biskvier, yum!
kattis
sötis ninis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0