movietime

halloj! Dagen har gått ganska snabbt. Hade två lektioner innan vi skulle iväg på en teater/musik grej som en av mina vänner är med i. Teatern var väl sådär om jag ska vara helt ärlig, men musiken var mycket bättre (de spelade cello, det var det min kompis var med i) så det var ändå trevligt. Sen åkte vi tillbaka till skolan och hade några fler lektioner. Efter skolan drog jag hem till Noa och hängde med honom ett tag. Nu håller jag på att kolla på 'Nick and Norah's Infinite Playlist', är på filmhumör för tillfället. Har även Charlie St Cloud, Dear John och The Last Song på datorn, mysigt värre! Det har alltså varit en rätt bra dag so far, förutom att jag har ont på utsidan av halsen. Tror kanske att det har något att göra med min lilla accident igår. Hoppas det går över, känns som det bara blivit värre under dagen..

Tumblr_ltv7fzg9gf1r4juhfo1_500_large
såhärcoolärjagiminhalsduk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0