'DU TRAMPADE PÅ HANS KÄNSLOR!'

Kom nyss hem från en trevlig dag i göteborg - inte för att jag är hemma, men hem till Nina liksom! Var med nina i skolan idag och fick vara med om en hel del. Trevliga människor, konstiga människor, svenskalektion, engelskalektion (Eva <3 Gunnar), häng i ghettot, skolgodis, mat i bamba, brandlarm och elefanter. Sen drog vi vidare till Astrid för hårblekning/färgning. Vi hängde en stund innan Nina, Lillis och jag drog iväg och köpte biljetter till Titanic i 3D, imorgon gäller det!! Sen åkte vi tillbaka och köpte pizza på vägen innan vi gick tillbaka till Astrid och Emma. Käkade och kollade på vänner en stund, så najs. Sen blev vi kvar rätt länge, hehe. Spelade något spel som var coolt på Arvids dator. Nina och jag gick en massa mellan bussar och spårvagnar innan vi kom hem men det gjorde inget, det var rätt skönt faktiskt. Lyssnade på en massa roliga människor på bussen som sa saker... skrattade mycket. ('I boken är månen.. en straffkoloni...) Over all en väldigt bra kväll! Nu ska jag sova, här är lite bilder som instagramats under kvällen.

Bästa rebusen på länge...
Spelet
Man kan ju undra vad som hände med mitt ansikte, hahaha, men så är det bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0