skype

i <3 skype.
just sayin.

Jag o nina skypade nyss i typ två timmar. Vi snackade massa musik [läs BMTH] och typ.. länkade olika saker. it was kinda epic. haha, nej men det känns gött att inte vara den enda av mina kompisar som gillar dem, de är ju så braaaa. typ dör lite nu. haha, är så inte pepp att plugga grammatik just nu, men med musik i lurarna blir det nog bättre. Ska skypa med ninis mer en annan dag, ska få henne att lyssna på A7X också, jag ska göra en liten lista med bra band hon borde checka tror jag.. yep, så är det!

jag & ninisssssss <3
jag ser ju lite.. härlig ut där, haha.
menmen, bilden är ju tagen på en underbar dag.

Kommentarer
Postat av: ninis

i know but it sucks :(((((

2011-10-12 @ 20:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0