I was raised in the valley there was shadows and death. Got out alive but with scars I can't forget.

Just nu sitter jag här och lyssnar på BMTH, bara för att de är grymma. Innan sa jag typ 'Nä, men de är för skrikiga, jag kan inte lyssna på dem!' och nu har jag fastnat för dem, haha, så kan det gå!
Det värsta är att jag nu kan känna mig ännu mer deppig över att jag inte gick på Metaltown. Missade så många bra band. Vill inte ens tänka på det. Sen så kommer ju BMTH till stockholm i november, fast jag kan inte gå då heller. De kommer till köpenhamn också, men eftersom jag inte har någon att gå med får jag skippa det också.
Att veta att ett av ens favoritband (eller bara ett band man gillar) är så nära en själv men att man inte kan gå på deras konsert är inte en kul känsla, jag har varit med om det lite för många gånger också. Det var ganska hemskt att vara i göteborg i somras [jag och mina kompisar var på WCR dagen innan MT - fick biljetter gratis när vi handlade på shock] när jag visste att både Avenged Sevenfold och Bring Me The Horizon också var där. Aja, jag hade ju inte pengar till biljetten så, not much to do. En vän var dock där och han var gullig nog att ringa så jag fick höra lite av A7x spelning, tack åter igen för det!

Tumblr_lpanmxtxl71qam9bmo1_500_large
wehearit

Nu ska jag försöka spela lite gitarr. Wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Fin blogg!

Kram!

2011-10-02 @ 11:13:21
URL: http://michawidjeback.blogg.se/
Postat av: Rebecka - en fotodagbok

nice blogg :D

2011-10-02 @ 11:21:08
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0