I remember now, at the top of my lungs in my arms she dies.

Sitter och lyssnar på MCR och typ har beslutsångest, haha. Jag skrev om ett par jeans jag provade i stan förra helgen [tror jag?], jag var inne i stan igår så jag passade på att gå in i affären och dregla lite över dem igen... Så snygga. Men jag har nästan helt bestämt mig för att köpa Tripp jeansen istället, har ju väntat på dem i flera månader nu. Igårkväll så gick jag på bio [Niceville igen] med Hillevi. Hade så otroligt kul. Vi satt och gapskrattade en hel del.. hehe. Bussresan hem var också väldigt rolig, vi var grymt flummiga, as always. Nu ska jag fortsätta med det jag gör, detvillsäga inget. Får se om jag orkar göra lite rearranging på mina garderobsdörrar/väggar och sätta upp några av alla posters från MCR specialen av Kerrang. Annars blir det väl en chill dag antar jag. Ska försöka hinna spela lite gitar och kanske måla lite, eller börja med mitt London album. kolla in några svenska killjoys nya blogg så länge, i love it! [LÄNK]
xo

bild från tumblr
Mikey i the ghost of you videon <3

Kommentarer
Postat av: vira

sv: viljat ha system aaas länge :D det är en canon eos ;D

2011-10-22 @ 14:04:37
URL: http://kandylandy.se
Postat av: filippa

hoppas du får en bra helg :) kram

2011-10-22 @ 14:25:50
URL: http://fphotographies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0