HAIR

Jag sov med håret uppsatt inatt och herregud som det ser ut nu! Jag och mamma stylade mitt hår [på skoj] igår, typ försökte få det lockigt och grejer, hursomhelst använde vi en massa hårspray och nu är det svårt att hålla sig för skratt när man ser det. Det är ett ruffsigt/tovigt fluff som lever sitt eget liv - det vill säga står rakt ut!



När vi snackar om hår kan jag ju passa på att säga att jag är sjukt trött på mitt. Jag har egentligen blont hår (eller typ.. mörkblont). Färgade det rött innan nyår 2010 och sen nu i augusti blev det lila. Jag älskade mitt röda hår och jag måste säga att jag saknar det ibland, fast lila är ju så snyggt det med! Hatar dock att det bleks så jäkla snabbt och blir typ.. rödlila istället. Jag vill ju ha liiiiila hår, liksom så att det syns! Det ser mer lila ut på bilden än vad det är typ. 

Det är dock min frisyr som jag ogillar mest. Mitt hår liksom bara 'är', and i hate it. Eller ah, ibland hatar jag det.
Jag kan inte bestämma mig för om jag vill ha långt eller kort hår heller. Decisions, decisions..
Nu måste jag ta en dusch och försöka reda ut fågelboet på mitt huvud! Vi får väl se hur det går ;)

Kommentarer
Postat av: Fraj

Penntroll? :D

2011-10-02 @ 13:58:14
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0