You are so beautiful it hurts sometimes.

Jag blev plötsligt helt ledsen över att jag har läst ut Last Sacrifice. Jag känner typ för att skriva en massa quotes o sånt från den, men det ska jag inte. Vill att ninis ska läsa ut den först. Finns [nästan] inget  värre än spoilers.
Imorgon är det skola. Är så opepp. Orkar verkligen inte. Önskar lite att jag hade en mysig St. Vladimir's hoodie att mysa i, allt skulle kännas mycket bättre då. Men nu har jag inte det. *sadface* Hej önskelista på den!
Har kollat på EMA's lite ikväll, men det var sjukt drygt. För mycket mainstream typ. Det som var bra var att Brian May och Roger Taylor var där. 
Annars har det väl inte hänt så mycket. Buster (vill bara förtydliga: buster är min katt, hahahah) var försvunnen i sisådär fyra-fem timmar, men nu är han hemma, tack vare sånt nummerchip grejs han har i örat. Var hos Hillevi och drack te också. Mysigt.
Nu ska jag så och sova. Godnatt.

Den är den här vill jag ha,
tänkte bara säga det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0