'Trust me, bad things happen when you mess with fate'

Skolan var rätt seg idag, som det alltid är på onsdagar.
Nu är jag hursomhelst hemma, inte för att det är mindre segt. Har engelska läxor, både till den vanliga och till engelska 5, funtimes! Inte för att jag har börjat med det än, har ätit mackor och kollat på The secret circle istället. Och så har jag satt upp några posters och vykortet på mig och tjejerna från bokmässan. Måste verkligen framkalla min engångskamera snart, vill sätta upp bilderna!!

Nu ska jag göra engelskan, bara för att jag måste. Sen kanske jag går ut och fotar lite, blev väldigt sugen på det plötsligt. Eller så spelar jag lite gitarr.


Kommentarer
Postat av: ninis

hihiihi du är söt :3

2011-11-09 @ 22:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0