Across the ocean

Kom nyss hem från skolan. Var tvungen att springa tre kilometer på idrotten idag, jag dog inte alls, nejdå. To be honest så gick det bättre än vad jag hade trott, är helt okej med tiden, inte det bästa men det hade kunnat vara värre liksom.
Kollade igenom min tidsskriftsamlare med twilight tidningar och posters och sånt innan, allt är så fint. Jag ska se Breaking Dawn ikväll igen, är så stoked!
Igår hittade jag en massa fanfictions som jag skrev ut för typ ett år sen också. Jag började läsa en av dem, och jag typ freakade lite eftersom den är så bra, hehe. Måste hitta den på nätet så jag kan läsa fortsättningen, har bara några kapitel och jag vill veta vad som händer! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0