PETA

Började kolla på en video på PETA's hemsida som hette typ 'Meet your meat', jag vet inte om jag kan kolla på hela. Jag vill typ bli vegeterian just nu, haha. Egentligen är det väl ännu bättre att vara vegan men det tror jag inte att jag skulle klara av. Men vegeterian asså... Jag skulle typ sakna kött extremt mycket, men det är kanske värt det? Tror dock inte att mamma och pappa skulle uppskatta att behöve laga vegetarisk OCH vanlig mat, hehe, fick ju göra det när min syster var vegeterian.. Kanske borde vänta tills jag flyttar hemifrån eller något. Då stör det ju ingen annan. Tror fan att jag ska göra det. Det känns rätt. Och så länge så kan man ju bara skära ner på det lite, bara äta 'bra' mat. Kolla innehållsförteckningar och sånt. Vi får se.
För stunden så känns det bara väldigt skönt att vi ska äta quinoa sallad till middag, är inte jättesugen på kött just nu.

Tumblr_lozsxinjka1qcylkgo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0