'People are staring. You might wanna do something, like smile or wave..'

Hemma från Göteborg. Spenderade nästan tolv timmar i en biosalong och jag är relativt död just nu, men det var värt det. Dock ska jag inte snacka om det underbaraste som hänt på länge - Breaking Dawn, just nu. För då kommer det mest bli en massa freakouts, vilket det säkert kommer bli senare också, men ah. Jag är lite för trött för att tänka.

Middagen är klar strax, det känns som att jag inte har ätit riktig mat på jättelänge. Eftersom jag inte kan koncentrera mig på saker (typ som att plugga till mitt engelska prov som jag har imorgon) så tittar jag på Camp rock 2. Den filmen är lite min 'guilty pleasure'. Jag är inte direkt ett disney channel eller jonas brothers fan, och filmen är skrattretande töntig på sina ställen, men jag gillar den iallafall. Den bästa låten i filmen är ju lätt när nick sjunger om ost. Kan den utantill, hehe.
Nu har ni fått ett smakprov på min töntiga sida (eftesom att vanligtvis inte är töntig at all)

Tumblr_lflzgabfx91qbyxloo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0