Mio min mio

Kom hem för en stund sen, var på middag hos familjens kompisar. Jag och Noa började kolla på Mio min mio - nostalgi eller vad? - efter att huvudpersonen Bosses (aka Mio) kompis Benke hade varit med i typ tre sekunder så sa Noa 'erkänn att han hade kunnat vara en ung Christian Bale!' och jag ba 'njaaa, jo det är väl lite likt kanske..' sen skulle jag kolla när filmen var gjord på imdb, och guess what? Jo det var Christian Bale. Så udda. Haha, från Mio min mio till Batman liksom.

Hann städa lite i mitt rum också, så imorgon ska jag nog börja jobba på min poster/foto vägg, eller ah jag ska göra om den en del.. Nu ska jag strax sova, ska lyssna på musik och läsa lite först bara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0