HMV in my heart

Igår tweetade Steven från LostAlone's officiella twitter, älskar när de gör det, för de svarar nästan alltid på det man skriver, haha! Jag vill åka till London och bara leva inne på HMV, de har så mycket saker jag måste ha, jag dör. Mamma och syster ska till London om några veckor (nejdå, jag är inte avundsjuk) så jag får väl skicka med lite beställningar. Hoppas på att de går till Forever 21 och Drop Dead också. Tycker att de borde köpa julklappar till mig där, hehe. Just nu är jag inne på HMV's hemsida och lägger allt jag vill ha i kundkorgen eller vad man ska säga, är uppe i 55,28 pund hittills, så om någon ger mig sexhundra spänn så skulle det uppskattat. Och sen så har jag ju inte räknat med boxen med alla harry potter filmerna (dock så är den väldigt billig - £25,50)... Okej, nu får jag sluta, blir ha-galen av att vara inne på den sidan. 



Jag skulle verkligen vilja se LostAlone igen, när jag inte freakar över att MCR ska ut på scenen en stund senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0