All of my doubt suddenly goes away somehow

Har haft studiedag idag. Var dock tvungen att åka och ha engelska prov vid tre, det gick varken bra eller dåligt tror jag. På vägen hem gick jag förbi Rebecka och hämtade min eclipse dvd samt freakade lite över BD, vi ska nog se den tillsammans någondag, hon skulle se den med någon från sin klass först bara. Är stoked!
Sitter jag och spelar A Thousand Years på gitarr, mycket lättare än vad jag trodde att den skulle vara. Den sitter inte riktigt än, men det låter bättre och bättre. Tror dock att jag ska ta en paus och kolla på det senaste avsnittet av The secret circle. Sen så måste jag lägga mig tidigt idag, är fortfarade extremt trött. Och att vi ska springa tre kilometer på idrotten hjälper inte. Jag kommer dö. 

Christina-perri-christina-perri-16359452-460-307_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0