vill ha

Håller på att leta efter något som jag kan ha på mig på niornas julmiddag i skolan, har inte hittat något som är sådär perfekt än, men jag har några alternativ som jag ska visa för mami. Sen blir det väl att åka in till stan och prova. Min snälla syster sa att jag ska få låna hennes kilklackskor i alla fall. Snodde ihop en liten kollage aktig bild på polyvore också. Är typ kär i skorna. Men de är alldeles för dyra och har väldigt höga klackar. Dessutom vet jag inte om jag skulle kunna ha dem till vardags bara sådär. Men åh vad snygga de är. Jag tror att jag har en unhealthy obsession med skor ibland.. Mamma skulle aldrig, och då menar jag verkligen aldrig, gå med på att köpa ett par såna till mig. Fuck my life på det.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh va kul! :) Grymt kul att spela gitarr :) Kramis!

2011-12-02 @ 19:41:24
URL: http://ihaveaworldofchances.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0