skype med julia

sitter fortfarande och skypar med julia fast nina har joinat också, helt sjukt, vi är typ uppe i fem timmar nu. Nytt rekord, ohyes. Just nu är båda extremt flummiga/övertrötta/skrattiga/allmänt weird, but I love it. En fett bra fredagskväll faktiskt. Musikhjälpen och skype är bra tidsfördriv. Jag kommer förövrigt bli mycket ledsen när musikhjälpen är slut. Det har varit så mysigt att bara lyssna/titta på kodjo, gina och jason hela dagarna, de är så grymt sköna! Nu känner jag att jag verkligen borde sova, ska plugga imorgon. Hade hellre dragit till göteborg och hängt med mina fina tjejer utanför glasburen, inte för att jag skulle kunna göra det om jag inte behövt plugga, but you get the point.

Julia och jag i somras innan Paramore.

Kommentarer
Postat av: ninisen

nä men vilken fin bild på er! har du fler? på innan konserten typ? eller efter? eller under? haha. jag har inga.. lägg up!! :D

2011-12-17 @ 22:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0