onsdagen den sjunde i tolfte

Jag är astrött. Har kollat på masterchef USA med mami och syster. Och vi åt pepparkakor också. Mysigt vare. Nu kollar jag på lite random tv serier och grejer. Vill egentligen skypa med nina, men hon är seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg... Har inget att läsa heller. Eller jag har ju typ fem böcker jag håller på med, men jag är på 'svenska ungdomsböcker' humör. Har läst två stycken sen förra måndagen. 
Tjejerna i klassen har börjat köpa kläder inför julmiddagen på skolan, jag ska förhoppningsvis till stan på fredag. Allt jag har hittat på nätet so far har vart svindyrt. Men men.. fingers crossed!
Förövrigt så vill jag att det ska vara nyår NU så att jag kan åka till Göteborg och träffa mina tjejer. 


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0