Julmiddag i skolan

Kom nyss hem, vi har haft julmiddag i skolan med alla nior. Var lite orolig över vem jag skulle få sitta bredvid, men det blev bra tillslut. Man var tvungen att dansa en dans med killen man satt bredvid, men resten av tiden fick man bara köra på. Det är lite synd att så många bara sitter och kollar på, men några vågade i alla fall bjuda upp. Och jag dansade mycket - aj mina fötter - mest med Noa men lite med Walter också. Jag och Noa är värsta bästa dansparet, haha nej men vi är faktiskt rätt okej, hittar på lite egna moves mitt i buggen och valsen och så där, vi har kul och det är huvudsaken. Det är vid såna här tillfällen jag känner att jag verkligen kommer att sakna min klass när vi går ut nian. Men vi har ju en termin kvar så det blir nog bra. Nu ska jag nog sova. En av tjejerna la upp en bild från ikväll på facebook, så jag lägger upp den här också!

fina miner, haha! oseriöst som satan, men det var den bilden jag hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0