julavslutning

Kom nyss hem ifrån julavslutningen, which means: jag har jullov! Fett skönt! Måste dock packa allt till stockholm och jokkmokk innan vi åker imorgon. Menmen, är stoked. Skönt att slippa skolan ett tag.

Avslutningen var väl som den brukar, tända ljus, rektorsnack, betygsutdelning. Jag var med i kören - detta bestämdes idag, haha - och vi sjöng två låtar. Den andra sjöng jag en vers solo, det var lite nervöst med tanke på att jag inte hade övat men det gick bra. När allt var slut sa jag hejdå och god jul till mina vänner. Dock känns inte allt helt bra, hann inte prata riktigt med en av dem, det var så mycket folk överallt, och hon åker bort på semester imorgon så jag kommer inte kunna prata med henne innan hon åker heller. Det har hänt något och jag vet vad det rör sig om men inte mer exakt vad liksom. Åh, jag hoppas hon inte är alltför ledsen nu när hon ska iväg. It breaks my heart to see her sad, y'know? </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0