Julafton

Igår var det julafton.
På förmiddagen tog jag på mig långkjol och skjorta och sen åkte jag, pappa och farmor till en av pappas kusiner och träffade henne plus alla andra kusiner han har som också kom dit. Jag var det enda 'barnet' men det gjorde inget. Jag hade inte träffat alla som var där innan, men jag gillar verkligen den familjen. Alla är så trevliga och sociala och typ.. Kramiga! Haha. Fick också lite Hayley/Charlavail wibes av en av de där kusinerna, dock kom hon typ när vi skulle gå, men jag hann snacka lite med henne.
Efter det åkte vi tillbaka till farmor och åt lunch för att sedan gå till mina kusiner för att titta på Kalle anka. Sen gick vi tillbaka till farmor och öppnade presenter och åt julmat. Jag är så glad för mina presenter och trots julfeelingen inte var där blev det en riktigt fin julafton.


Kommentarer
Postat av: ninnnaaaa

du är också söt! ses om ett par dagar lenis :D

2011-12-25 @ 22:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0