'Den där är okej, den är såhär liten och har fluffigt hår!'

Kodjo om en hund utanför glasburen. I love him, he's so funny. Väcker en massa twilight fan event minnen också.

Just nu har jag tagit ett [långt] break i pluggandet och knåpar istället ihop ett, om jag får säga det själv, rätt så episkt julkort till en av mina kära vänner in the UK. Hoppas det hinner fram innan jul, fast jag skrev dit gott nytt år också bara för att vara säker. Nu blir det mer musikhjälpen och kanske något att äta - är hungrig igen... Tänkte lite ett tag att det kanske vore värt att köra en all nighter med musikhjälpen eftersom det är slut imorgon.. kanske kan hinna skriva lite mer på svenskan då också. Ah vi får se om jag pallar. 
Mamma ringde för en stund sen, hon och syster kommer hem ifrån london imorgon. När hon ringde stod hon inne på HMV på oxford street - *suck* kärlek till den affären - och hon undrade om jag ville ha YMAS skivan som inkluderade en DVD eller inte, så gulligt. Hej nu vet jag vad jag kommer få i julklapp. Inte för att jag mindar! 


Ett Justin Bieber dekorerat HMV i augusti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0